Повернення товару
Повернення товарів належної якості
Згідно з законом “Про захист прав споживачів” в Україні компанія може відмовити в поверненні товару належної якості. Категорії товарів, які не підлягають поверненню, вказано в “Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню“.
Повернення товарів неналежної якості
Повернення товарів неналежної якості можливе впродовж 14 днів з моменту отримання замовлення.
Умови повернення для товарів неналежної якості:
- товар не має видимих дефектів, механічних пошкоджень, потертостей та слідів експлуатації;
- повністю укомплектований, цілісність пакування не пошкоджено;
- має непошкоджене маркування виробника.
Ваші дії, якщо ви отримали товар неналежної якості:
- подзвонити за телефонами, вказаними на сайті;
- назвати номер замовлення та ваші контактні дані, які були використані при замовленні;
- пояснити, які саме недоліки були на товарі(ах) у вашому замовленні;
- відправити нам товари неналежної якості з вашого замовлення для перевірки;
- якщо в результаті перевірки виявиться, що товар пошкоджено з вини покупця, то він повинен відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням перевірки(якщо такі є);
- якщо буде підтверджена вина продавця, то отримати компенсацію(від 3-х до 5-ти робочих днів з моменту отримання нами товарів).
За доставку товарів під час повернення платить клієнт.