Повернення товару

Повернення товарів належної якості

Згідно з законом “Про захист прав споживачів” в Україні компанія може відмовити в поверненні товару належної якості. Категорії товарів, які не підлягають поверненню, вказано в “Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню“.

Повернення товарів неналежної якості

Повернення товарів неналежної якості можливе впродовж 14 днів з моменту отримання замовлення. 
Умови повернення для товарів неналежної якості:

  • товар не має видимих дефектів, механічних пошкоджень, потертостей та слідів експлуатації;
  • повністю укомплектований, цілісність пакування не пошкоджено;
  • має непошкоджене маркування виробника.

Ваші дії, якщо ви отримали товар неналежної якості:

  • подзвонити за телефонами, вказаними на сайті;
  • назвати номер замовлення та ваші контактні дані, які були використані при замовленні;
  • пояснити, які саме недоліки були на товарі(ах) у вашому замовленні;
  • відправити нам товари неналежної якості з вашого замовлення для перевірки;
  • якщо в результаті перевірки виявиться, що товар пошкоджено з вини покупця, то він повинен відшкодувати витрати, пов’язані з проведенням перевірки(якщо такі є);
  • якщо буде підтверджена вина продавця, то отримати компенсацію(від 3-х до 5-ти робочих днів з моменту отримання нами товарів).
    За доставку товарів під час повернення платить клієнт.
Кошик